Måndag måndag måndag..

Haft en bra dag på jobbet ÄNTLIGEN är godisuppdelningen färdig inför stormötet på Onsdag då alla anställda får 3kg godis var till påsk :) snälla våra chefer!! Synd om mig bara som fick stå och lägga allt i påsar är trotts allt 65 påsar, räkna ut hur många kg de är ni ;) Nu har jag betalat lite räkningar och gjort mat till ikväll. Men först ska jag iväg och träna! :) Slängde ihop en wook på lite saker som fanns i kylskåpet bland annat lövbiff som jag marinera med soja, olivolja, sambal oelek, vitlök, cayennepeppar och chili blev starkt men gott!! Nudlarna vart lite för mycket kokta annars perfekt! Tog lite rotfrukter till som jag också hackade i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0