Skärtorsdag

Heeej bloggis!! Idag är det fredag för mig och halv dag, känns underbart skönt med fyra dagars ledighet!! Ladda upp inför helvetet som blir på jobbet snart, har alltså bokslut om 2 veckor.. Jippiii... Igår hade vi som sagt stormöte på jobbet så dom flesta anställda var här, fick tårta för vi firade att vi klarat certifiering ISO 9001, ISO 19001 och ISO 18001. Duktiga grabbar på jobbet!! Och självklart fick dom en varsin påskpåse med 3 kg godis.. Whoopwhoop.
Igår körde jag och tjejerna lite träning i stadsparken, sparkade lite boll och chilla lite. Väl hemkommen ringer Ida och tvingar med mig ut på promenad så då fick de bli 45 min promnead också! Så skönt!! 
 
Gårdagens outfit och dagens outfit 
 
Så fick de bli en sen lyxmiddag med mannen i mitt liv sen, rökt rådjur i pitabröd :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0