Tisdag ny vecka nya arbetsdagar

Så var det slut på ledigheten, vilket känns lite sådär blandade känslor. Skönt att vara ledig men skönt att vara åter till vardagen. Denna påskhelg har varit helt fantastiska, Elmia var högt över mina förväntningar och jag längtar redan till nästa år!! Riktigt roligt även fast det är långt att åka så är det värt det, dels för att få komma iväg och göra något och för att det alltid händer massa tok. Som den här resan var grym och händelserik. Kan dra historian i ett inlägg sen :) Nu ska jag snart äta mat och ha lunchrast. Meeen får inte glömma att sovrummet nu är färdigt, vart verkligen super bra!!! Och nu är mina bäbisar hemma också :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0