Träning & pyssel

Känner mig som en helt ny människa nu när jag börjat tagit tag i det här med att röra mig lite mer, visst att man fuskar vissa dagar. Men jag känner ändå mig så mycket piggare!! Försöker ta en promenad på luncherna bruakr bli minst 3-4 gånger i veckan iaf. Men igår blev det en löptur i Högbo runt sjön med Linda och Ida. Och idag tog jag och Linda en löptur och solade, riktigt skönt avslut på en tisdag. Och när jag kom hem hade min underbara sambo gjort ordning kycklinggryta med sallad, mums!! Nu sitter jag och kollar biggest loser och målar krukor. Jag älskar att pyssla, ska visa min fina soffa jag gjort på balkongen också! Nu har jag lämnat iväg så jag ska få dynor sydda (eftersom jag är kass på att sy så blir de bäst så)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0