valborg eller sista april

Idag är det som sagt sista April, vilket för mig inte är så speciellt. Lite överskattat och mest en anledning för unga att festa ;) Jag jobbade halvdag idag eftersom de är röddag imon, riktigt skönt att få en eftermiddag hemma på soffan ibland. Välbehövligt kan man kalla det. Nu ska jag snart iväg på fotbollsträning med brudarna hoppas vädret håller uppe bara så vi slipper regn.. imon har vi seriepremiär också riktigt spännande, vi får veta idag vilka som får spela. Och bästa av allt är att matchen är mot årsunda ;) haha
Hoppas ni får en trevlig sista april allihopa!! Jag ska både sörja och vara gla
d idag.

Fina tavlan jag fick av älskade Hugo innan han somna in, sitter ovanför soffan. Allt för många år sen som du lämna oss, men kommer aldrig glömma dig♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0