en bra start

Måndag igen definitivt bättre start på denna vecka än förra ;) Även fast humöret imorse inte va att leka med, men ibland kan man få spader på vissa på jobbet ;) Helgen har annars varit kanon, hade.det riktigt roligt med damlaget. Även fast vi fick stryk med 0-23 så var humöret på topp bland dom flesta! Känns så bra att de är så. Kändes helt ok efter matchen för mig eftersom de var den första sen jag var 10-11 år. :) Efter matchen i lördags blev det grillat och vin och massa leker, grym kväll! Synd att jag inte mådde helt hundra men de blir fler gånger. Igår var de faktiskt skönt att komma hem till katterna och karln min. Idag hade vi träning igen som gick sådär, det tar sig och blir bättre för varje gång. Nu är de dax att sova.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0